Configurare inițială SMARTINC
Super, am primit pe e-mail datele de autentificare în SMARTINC, dar ce fac mai departe? Care sunt pașii inițiali? Ca orice aplicație în care mă conectez prima dată sunt necesare câteva configurări pentru a putea fi utilizată.
Modificare configurările inițiale disponibile în Administrare -> Setări sistem
Aici am posibilitatea de a nu modifica nicio configurație existentă sau de a le personaliza în funcție de necesitățile mele. De exemplu, pot modifica separatorul pentru zecimale sau pot modifica numărul de zecimale care să se afișeze sau pot modifica câte înregistrări (număr de rânduri) să se afișeze pe pagină.
Pentru proforme se poate stabili care este templata implicită utilizată pentru vizualizare/tipărire, numărul de zile după care se consideră că a expirat perioada de ofertare sau templat de e-mail utilizată la trimiterea unei notificări.
Pentru facturi se poate stabili care este templata implicită utilizatp pentru vizualizare/tipărire, numărul de zile după care se consideră ca factura nu a fost plătită, dacă se generează automat un număr la generarea unei facturi sau templata de e-mail care se utilizează la trimiterea unei notificări (factură restantă, factură plătită).
Modalitatea de calculare a TVA-ului se setează din aceeași secțiune.
Definire seriile utilizate la generarea facturilor și proformelor în Administrare -> Serii
Pentru a putea genera proforme și facturi cu autoincrementarea automată a unei serii și număr trebuie definite serii pentru fiecare tip de document.
Se pot defini mai multe tipuri de serii dar numai una poate fi definită ca fiind implicita pentru fiecare tip de document generat (factură, proformă).
Definire TVA care va apărea pe factură în Administrare -> Taxe
În funcție de domeniul de activitate, fiecare companie are posibilitatea să utilizeze valori TVA diferite. Se pot defini valori diferite pentru TVA și/sau alte taxe care vor apărea pe factura sau proforma generată.
Acum că am finalizat de configurat aplicația hai să facturăm.