Cum adaug un client in SmartINC?

Pentru a adăuga un client în aplicația de facturare SmartINC se accesează meniul Companii și se urmează pașii din articolul acesta – așadar cum adaug un client in SmartINC?

În SmartINC compania de tip client, adică pe cine urmează să facturezi este inserat în meniul Companii. Deoarece o companie poate fi la un moment atât client cât și furnizor, aceștia sunt administrați din același meniu, urmând ca pe viitor să se efectueze diferențierea în funcție de facturile la care sunt asociați.

Pentru a insera un client în SmartINC se accesează butonul [Adăugare] din meniul Companii -> Vizualizare companii.

Cum adaug un client in SmartINC

Cum adaug un client in SmartINC

Se completează formularul cu datele solicitate pentru compania client:

  1. Date identificare
    1. Cod identificare fiscală
    2. Număr Registrul Comerțului
    3. Nume companie
    4. Stare: Activ
  2. Informații fiscale
    1. Plătitor TVA
    2. Plata TVA
    3. VIES
  3. Adresă
    1. Țară
    2. Cod poștal
    3. Județ
    4. Oraș
    5. Adresă
  4. Informații contact
    1. Persoană contact
    2. Număr telefon
    3. Număr fax
    4. Adresa e-mail
    5. Adresa web
  5. Informații bancă
    1. Nume bancă
    2. IBAN
    3. Nume trezorerie
    4. IBAN
SmartINC_Formular_adăugare companie

SmartINC_Formular_adăugare companie client