Cum resetez parola în SmartINC?

În cazul în care parola de autentificare la SmartINC nu se mai cunoaște, pentru resetarea acesteia se urmează pașii:

  • Se accesează link-ul „Parolă uitată” aflat în pagina de autentificare
SmartINC_Resetare_parola_uitata_pas1

SmartINC_Resetare_parola_uitata_pas1

  • Se apasă butonul [Resetare parolă] după ce se introduce adresa de e-mail și codul capcha
SmartINC_Resetare_parola_uitata_pas2

SmartINC_Resetare_parola_uitata_pas2

  • Dacă adresa de e-mail este una validă și dacă există un cont de utilizator asociat acesteia atunci se va verifica căsuța de e-mail. Dacă adresa de e-mail nu are un format valid sau dacă nu există niciun utilizator asociat acesteia atunci se va afișa un mesaj de eroare.
  • Se accesează link-ul URL primit pe email pentru resetarea parolei
SmartINC_Resetare_parola_uitata_pas3

SmartINC_Resetare_parola_uitata_pas3

  • Se introduce noua parolă
  • Se realizează autentificarea în aplicație utilizând noile credențiale