de admin | mai 9, 2017 | Tutorial utilizare SMARTINC
Cum adaug un furnizor in SmartINC? Pentru a adăuga un furnizor în aplicația de facturare SmartINC se accesează meniul Companii și se urmează pașii din articolul acesta – așadar cum adaug un furnizor in SmartINC? În SmartINC compania de tip furnizor, adică cine...
de admin | mai 9, 2017 | Tutorial utilizare SMARTINC
Cum adaug un client in SmartINC? Pentru a adăuga un client în aplicația de facturare SmartINC se accesează meniul Companii și se urmează pașii din articolul acesta – așadar cum adaug un client in SmartINC? În SmartINC compania de tip client, adică pe cine...
de admin | feb. 27, 2017 | Tutorial utilizare SMARTINC
Cum adaug o companie în SmartINC? Datele companiei implicită ale cărei informații de facturare sunt preluate în facturi sunt cele definite la crearea primului utilizator în aplicație. Acest utilizator nu poate fi șters iar datele companiei asociate acestuia sunt...
de admin | feb. 23, 2017 | Tutorial utilizare SMARTINC
Cum resetez parola în SmartINC? În cazul în care parola de autentificare la SmartINC nu se mai cunoaște, pentru resetarea acesteia se urmează pașii: Se accesează link-ul „Parolă uitată” aflat în pagina de autentificare Se apasă butonul [Resetare parolă]...
de admin | feb. 22, 2017 | Tutorial utilizare SMARTINC
Cum schimb parola? Pentru a schimba/modifica parola unui utilizator sunt două posibilități. Prima opțiune presupune accesarea numelui de utilizator disponibil în partea dreaptă sus a paginii. În fereastra apărută se va afișa opțiunea „Modificare parolă„....
de admin | feb. 20, 2017 | Tutorial utilizare SMARTINC
Despre versiunea gratuită SMARTINC SmartINC este și va fi întotdeauna un instrument care va ajuta micii întreprinzători să își dezvolte afacerea. SmartINC va putea fi testat gratuit pentru o perioadă de timp, în funcție de oferta din acel moment, de către oricine cu...